jueves, 5 de noviembre de 2009

BENVINGUTS A CONSULTES AMB LA OLGA


Aquest blog està dedicat especialment a Tu. Per tots aquells que tingueu quelcom a dir.

Com molts de vosaltres ja sabeu, bé perquè em coneixeu personalment o bé perquè ja heu visitat el meu web, sóc psicòloga i això és al que em dedico. La meva vocació: ajudar a qui ho necessita, dins del que la meva experiència i disponibilitat em permeten.

Amb aquest, que ara ja és el vostre espai, vull que tingueu temps per vosaltres mateixos, per les vostres vides, per a reflexionar, per desfogar-vos, o inclús per encaminar la vostra vida en el cas que aneu una mica perduts. El caos i la confusió ens acompanyen en el nostre dia a dia.

M’agradaria que participeu en aquest blog compartint experiències de vida i animeu així a altres per assolir la força suficient i d’aquesta manera superar moments de desesperació, de foscor i de desesperança. Entre tots ho podem fer possible.

És ben cert que per molts una Teràpia pot suposar un luxe, un luxe que no poden pagar, malgrat tot, necessiten l’ajut, l’ajut d’un professional. És per això que en aquest espai he volgut dedicar temps pels qui ho necessiten. Aquí podreu fer preguntes, demanar consell, donar el vostre punt de vista, prendre decisions, aconsellar… Y NOMÉS us costarà una mica de temps.

Si entre tots ens ajudem, tot anirà millor. Una acció positiva genera una altra acció positiva, no esperis més i participa.

Potser no et ve de gust opinar, però si entres per primer cop al meu web o a aquest blog, només et demano que saludis, perquè una salutació val molt, una salutació obre portes i, sobre tot, obre esperances. A canvi tindràs els meus millors desitjos i benediccions. Una acció positiva genera una altra acció positiva.

Si hi participes veuràs com poc a poc t’aniràs sentint millor, poc a poc alliberaràs les angoixes, els patiments, les preocupacions, coses que no comparties amb ningú perquè ningú t’escoltava o simplement perquè no volies molestar a ningú. Aquí t’escoltarem i et recolzarem, atreveix-te i allibera. Si has tingut un dia difícil a la feina, amb la teva parella, amb el teu fill, amb un amic, no ho dubtis, allibera i ja veuràs, et prometo que et sentiràs millor.

Aquest espai es per tots, no importa la religió, la raça o l’estatus, és per tots aquells que busquen una sortida millor. Si passeu per aquí i creieu que coneixeu algú que pot necessitar les nostres paraules, l’ajut, no dubteu en recomanar-li aquest que ara ja és el vostre espai.

Espero les vostres visites a les Consultes de Olga Gavilán, estaré esperant les vostres preguntes i dubtes.

Us faig arribar una forta abraçada i els meus millors desitjos.

No hay comentarios: